“Tudomásunkra jutott, hogy IQOS CLUB tagjaink a közelmúltban több telefonhívást kaptak magukat IQOS Támogató csapat munkatársnak kiadó személyektől, akik adategyeztetésre, magas összegű nyereményre hivatkozva vagy egyéb indokkal próbálták megszerezni az ügyfeleinktől a bankkártya adataikat és az internetbanki belépési kódokat, vagy akár különböző átutalások indítására próbálták rávenni ügyfeleinket.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a PHILIP MORRIS MAGYARORSZÁG KFT. nem kezdeményez olyan telefonhívást, amelyben bankkártya adatokat, bankszámla információkat kérne ügyfeleitől!

Sem e-mailben, sem telefonon, sem sms-ben nem kérünk banki, bizalmas adatot, pin kódot, jelszót, internet banki belépési adatokat, tranzakció hitelesítő kódot, bankkártya adatot, bankkártya érvényességi időt vagy bankkártya CVC kódot!

Amennyiben cégünk, vagy akár más cég nevében ilyen témákban keresnek, járj el körültekintően!

Ne add meg adataidat, ne kezdeményezz átutalást, ne adj ki jelszavakat és kódokat! – hívta fel az IQOS CLUB tagok figyelmét a napokban a Philip Morris Magyarország Kft.